Zápas 1.FBC Trenčín-Dragons (3:2) pískali PAT a MAT, alebo...ako to je ..
Komentáře
Přehled komentářů
na MS v CR bude skolenie na medzinarodnej urovni,a mali by sa zucastnit aj nejaky rozhodcovia zo SR.snad to na zvaze nespotvoria a dostanu sa aj medzi nas(nasich rozhodcov) nejake nove rozumne rady,ktore budeme moct prakticky vyuzit a aplikovat.a ak sa skolenym podari spravne ich predat ostatnym,nemoze to uskodit.takze ja verim,pretoze kazda malickost moze pomoct...
aha, niekto necita prispevky !
(Vlado, 25. 11. 2008 0:11)
Igor , rogl > neviem, ci neviete citat, ale asi ste nepostrehli, ze som viac na strane FBC, hraval som tam a som na to len pysny, a mozete mi to zavidiet, mozete zavidiet podmienky ktore su v FBC a mnoho dalsich veci, a o tom gole som napisal dobre, len treba rozmyslat...vravel som, ze podobny gol bol odpiskany v prospech hurikanu, coz ta narazka mala byt ako argument proti dragonsu, ale paani, citanie zo slabikara sa uci na prvom stupni a rozmyslat Vas nik nenauci...
g3nn > ja zavidim hokejbalistom?? tak to si ma asi najviac pobavil zo vsetkeho co som tu cital...a co im mam zavidiet? jedno oko do boha, druhe do krista, a nahana sa s drevennou palicou po betone, aby si kolena zodral, toto mas na mysli? lebo inak neviem o com hovoris!
floorball .... > a ty si kovala do papule neber, nevies aky to je clovek a co je ochotny spravit pre dobro veci, ci uz sportu, ci uz mimo sportovisko!! nehodnot inych podla seba sedlacik!
..............
(floorball, 24. 11. 2008 23:39)nemam nic proti 1.fbc ale KOVAL by sa v divadielku uchytil lepsie ako na floorballe :-P
chytačovi rýb
(Karol, 24. 11. 2008 23:34)ako môžeš napísať,že všetci útočia na 1.FBC, ved ja som ich tu napočítal piatich,aby si sa neposral....
muhehe
(chytam ryby.... Peter, 24. 11. 2008 23:12)
ktory brankar by chcel vidiet gola vo svojej branke ?
Mal som stastie byt na zapase fbc-dra a podotknem, ze oba teami hrali tvrdo v istych momentoch bohuzial zakerne. Rozhodcovia nezvladli zapas tym ze ,,neodmenili,, zakroky, ktore mali byt ,,odmenene,, 2minutovym trestom, co vyustilo k zakernym faulom ktore by vo florbale nemali byt...
Je trapne ako niektori ludia riesia na tomto fore averzie voci FBCcku :D napr. vzbura vsetkych proti FBC... Fakt je, ze FBC za 2 roky spravilo najvacsi pokrok dopredu a niektore mozgy nevedia vstrebat danu skutocnost a tupo zavidia.....
Situacia rozhodcov je taka aka je... bohuzial.... ale kdo je nespokojny, moze si spravit licenciu a ukazat ako vie fukat do pistalky on...
K tomu golu --- bol som, videl som, zvitahil som ( clen FBC ) doviiiiiiiiii...
To vlado
(rogl, 24. 11. 2008 22:54)Minuloročné finále hral hurikán a 1fbc. Tak som zvedavý kde dal dragons v minuloročnom finále podobný gól. Hlavne keď si zápas v nedelu nevidel.
Vlado
(g3nn, 24. 11. 2008 20:46)..ta chlop z trencina je trosku premotivovany a v hlavicke to ma trochu pomylene ale snad to raz pochopi pohoda-pohodicka,peter ma pravdu je to chore mysliet si taku hlupost.skor si myslim ze zavist
vlado
(Igor, 24. 11. 2008 20:39)ak si dobre pamätam tak minuly rok hrali finale hurikan a trencin a nie dragons mas to trosku pomylene!!!
fuu...
(Vlado, 24. 11. 2008 20:21)tak klobuk dole pan majste sveta...ja chapem vela veci, ja netvrdim, ze je to zly sport, len vravim, ze florbal hokejbal nie je najstastnejsia kombinacia...su hraci ktori vedia najst rozdiely, iny zase nevedia. a preto nechapem, preco sa vsetci pustate do FBC, ze oni hraju najtvrdsie, ked to vobec nie je pravda... urcite to nie je tym, ktory s tym prisiel ! len svoju hru prisposobuje, nic viac.
floorball
(peter181, 24. 11. 2008 20:03)Robo Kašša raz po jednom florbalovom zápase povedal:"Hrávam hokej,hokejbal a futbal, ale tak doráňaný ako idem z florbalu som nikdy nebol"
to Vlado
(peter181, 24. 11. 2008 19:57)máš pravdu,ale je tam rozhodca a keď hrá tvrdo,tak ho vylúči a hotovo....ale to ty asi nepochopíš.Polovička Trenčína sú bývalý hokejisti,hokejbalisti a futbalisti a to sú všetko tvrdé športy. Ja som bývalý pozemný hokejista,tam sa tiež nemôže hrať tvrdo,ale hokejbal je krásny šport pre chlapov a sme v ňom majstri sveta a to ti ušlo.
to peter181
(Vlado, 24. 11. 2008 19:50)
"Keď sa hokejbalista, alebo traktorista, alebo grafik, alebo buzík a v tvojom prípade neviem čo??? možno skladník, robotník alebo riaditeľ, alebo policajt...dá do dresu a nastúpi do florbaloveho zapasu, tak je čo????"
ja netvrdim, ze je z neho florbalista !!! na to pozor, je to clovek, ktory sa snazi hrat florbal, a ci chces ci nechces hokejbal je o moc tvrdsi sport, a nechci mi tvrdit, ze nie je! a je jedno ci skladnik, riaditel, ci buzik, alebo traktorista, ale ani jeden nema navyk hrat tvrdsie, pretoze jeho sportova povaha sa formuje na florbal, kdezto hokejbalistova uz je sformovana ovela viac a podstatne inym smerom, to iste ako vidis na hracovi florbalu, ze je byvaly hokejista... je to zakernejsie, je to tvrsie, koniec koncom sa hra na betone s mrte tvrdou loptou, s drevom v ruke a nehladi sa na eleganciu odobratia lopticky, tak mi netvrd, ze hokejbalista nehra tvrdsie ako clovek, ktory ho nehral a zacal florbalom ! toto je vsetko...
a este som zabudol...
(Vlado, 24. 11. 2008 19:45)
Igor > hmm, ze by si nemal preco klamat? ja neviem nevidel som to, lebo som tam nebol, ale v milulorocnom finale bol tiez uznany takyto podobny gol v prospech dragonsu a nechumelilo sa, tak preco by sa malo teraz?
a este k tej tvrdosti > asi maloktori z vas niekedy videl nejaky zapas ceskej extraligy. ja som si tiez myslel ako krasne hraju v TV atd, ale ked som si bol pozret nazivo zapas bulldogs vs. ssk vitkovice, nedokazal som pochopit, aky florbal to hraju...tvrde suboje bez mihnutia oka, isli si proste za svojim a nebol to cerveny koberec, bojovali, sekali, faulovali, hra bola taktiez dost tvrda, ale fak je, ze rozhodcovia to zvladali podstatne lepsie, zrejme preto to tak hraci neprezivali a neprikladali tomu taku dolezitost, proste hrali a nezaoberali sa vecami mimo hry! zrejme je to aj vec vyspelosti hracov atd, ale nevyzeralo to na balet...
for Vlado
(peter181, 24. 11. 2008 19:39)Väčšinou s tebou súhlasím, ale s tými hokejbalistami s tebou nesúhlasím. Vy florbalisti (Typický) závidíte hokejbalistom a ste zakomplexovný. Keď sa hokejbalista, alebo traktorista, alebo grafik, alebo buzík a v tvojom prípade neviem čo??? možno skladník, robotník alebo riaditeľ, alebo policajt...dá do dresu a nastúpi do florbaloveho zapasu, tak je čo???? podla mňn florbalista, alebo nie???? a na to ako hrá, či zle alebo dobre,alebo podal pravidiel alebo nie je tam rozhodca, aby ho potrestal, toť vsjo...už prestante hovoriť o hokejbalistoch ako o nejakých trestancoch,leze mi to na nervy a poridne ma to vytáča !!!!!!!!!
divak zo zapasu!!!
(Igor, 24. 11. 2008 19:37)
ak nevies tak rozhodca ten gol okomentoval tak ze sa mihla zadna sietka!!!jasne ze sa mihne ked som ju chytil na ciare!!!
Ja som presvedceny o tom ze to gol nebol a nemam preco klamat!!!
ak by vyhrali regulernym golom tak im zagratulujem a idem dalej!!!
ale nemam preco im gratulovat!!!
smiech?
(Vlado, 24. 11. 2008 19:28)
hokejbalisti > rozdiel medzi tymito sportmi je asi taky, ze na hokejbal mas aj mantinel nad hlavu a styl hty je troska iny, aj hra telom je ina, a ked si nedonesies minimalne rukavice, tak si musis doniest sacok sadry, a preto nie je dobre prenasat tieto prvky do florbalu, a kto ich tam prenasa? hokejbalisti !
odbornici > pozeram ze vsetci ste tu nejaki odbornici na hru a na rozhodcov atd. hmm nejdem sa vyjadrovat konkretne k zapasu z nedele, pretoze som tam nebol, a je zname, ze na slovensku rozhodovanie nie je najlepsia cast hry, preto obdivujem ludi, ktori sa o to vobec snazia ! ved skuste si predstavit vy seba ako tam stojite a piskate to, je to vec malych okamzikov, a niekde to zacat musi, nechapem preco cakate, ze to hned bude na urovni. florbal na slovensku je mlady sport, na druhej strane, malo by to vyzerat, ze sa to zlepsuje, a zatial si nemyslim, ze to k tomu moc speje...
fbc > zaujimave KO*****Y tu niektori davaju za navrh, aby sa cela extraliga spojila proti FBC, HA! :D som sa fakt zasmial. Ste smiesni, ked si myslite, ze pisanim urazok na fora a do diskusii nieco dosiahnete, ze Vam to prida nejake body a nedajboze ze tak nieco vyhrate, radsej pridite na plochu, nadelte im dobrych 10 nech nevedia kde stoja a chodte domov ako majstri, a nie sa tu nezmyselne vyhrazate?! v kazdom jednom sporte je iste zapolenie a "neznasanlivost", narazky a nadavky, ale spravneho a inteligentneho cloveka taketo veci vyhecuju a snazi sa to odplatit sportovo, uz ked tu tak basnite o tom aky ste sportovi, ci ste len neinteligentni hulvati a kukate a oponujete tak isto? potom sa Vam necudujem, ze zavidite a prehravate...
... tak sa do mna obujte, som zvedavy aki inteligenti mi tu napisu nieco nove :D
Pre Jozefa Markecha
(Melíšek J., 24. 11. 2008 19:17)a ešte niečo som zabudol, my sme nominovali na šefa rozhodcov človeka, ale zväz nereagoval...a ja osobne toho mám dosť :-)
pre rogla
(divák zo zápasu, 24. 11. 2008 19:11)
ja som neporovnával rozhodcov....
to sa neda porovnat... cesku extraligu piskaju rozhodcovia ktorí majú o 3 kvalifikačné stupne vyššiu licenciu oproti naším rozhodcom!!!!
pre zlého
(rogl, 24. 11. 2008 19:07)
Ja som sa nemaroval pred bránov, sedel som zároveň brány. A aj aj uznávam, keby ten zápas hrali nejaké kluby čo sa snažia hrať ozaj florbal, nebolo by to tké divoké.
Ale aj na druhej strane, rozhodca si musí urobiť rešpekt. Áno aj tí, čo sú teraz jedni podľa mňa z najlepších rozhodcov, niekedy robili chyby. Ale nikdy takéto ako títo dvaja.
Už som to raz písal, v minulom ročníku v play off pískali dragonsu v kišiciach Švik a Onderko a bol som prekvapený ako sa dá u nás dobre pískať. Aj keď niekedy urobili chybu, nepripustili žiadne diskusie o svojich rozhodnutiach a hráči to brali, lebo vedeli, že chyba sa môže stať, ale nikdy nebola taká podstatná a celkový ich výkon bol nadpriemerný. Ale tím to dvaja z nemšovej, tak to bolo veľa i na mňa.
tomu zlému
(adnim, 24. 11. 2008 19:01)Zlý je aby ste vedeli šéf rozhodcov, museli sme vymazať jeho príspevok, lebo to bol samý k a samá p atď...inteligent ako jeho robota !!!! Nečudujme sa preto ako to funguje a hlavne tam bolo aj veľa pravopisných chýb.
ad:rozhodcovia
(radimm#77, 25. 11. 2008 0:25)